Sayfalar

18 Temmuz 2011 Pazartesi

Tembellikten Kaçış / Blog Alemine Nispeten Dönüş

Sevgili canlar, cananlar, dizisever pıtırcıklar. Şurayı nasıl da hevesle açmıştım te 1 yıl önce. Dizilerden aldığım hazzı yazıya dönüştürüp buraya işte ta buraya kusacaktım. Fakat gelin görün ki tembellik başa bela. Ha yazayım ha yazmayayım, dizaynı kötü vs. gibi saçma sapan bahaneler sundum bünyeme. Ayrıca okulun getirdiği bir takım zorluklar, ödevler, çekilmesi gereken kısa filmler, ekstra gezmeler tozmalar da cabası. Sonunda bu akşam karar verdim, dönüyorum dedim yetim bloguma. Dizisever yoldaşlarımın, brolarımın, sistalarımın, meleklerimin (!) benden ayrı kalmasına gönlüm el vermedi.
Bu yaz dizileri çıkardı beni baştan söyleyeyim. En son yazıma baktım da True Blood hakkında yazmışım. Duygulandım resmen. Ayrıca Emmy de yaklaşıyor hani, çatal dilimi sokmam lazım arsız piçlere. Geçen sene affedersiniz ama bildiğin ağzıma sıçtılar. Bu sene için detaylı bir inceleme yazısı hazırlamaktayım o yüzden.

Velhasıl kelam döndüm, bir süre daha buralardayım gençler ve genç kalanlar. Hayatın olmayan anlamını gene dizilerde arayacağım öyle ya da böyle.

Hiç yorum yok: