Sayfalar

31 Ağustos 2010 Salı

True Blood da Sezon Finaline 1 Kala Neler Oldu ?


62.Emmy ödülleri faciasından sonra anca kendime gelebildim.Ve tövbe ettim Emmy ye takılan,önem veren Fringedeki ucubeler gibi olsun.O jüri üyelerinin kafasına göklerde uçan Mad Men adamları düşsün inşallah.
Bundan kelli Emmy e olan inancım yok olmuştur.

Amma velakin her vakit bu sinirle oturulmaz.İlacım olan şeyin bir bölüm True Blood izlemek olduğunu anladım akabinde.Sezon finaline 1 kala bu kanlı yaratıkları,ucubeleri,cadıları,perileri,cartunu curtunu büyük bir iştahla ve ağzı açıklıkla izledim.
Haftaya yayınlanacak sezon finaliyle yaklaşık 1 yıl beklemek zorunda olduğumdan mütevellit ,adeta çocukların bitmemesi için yudum yudum içtiği meyve suyu misaliyle izledim.

Ah be Eric Northman sen ne yüce varlıksın öyle.Sivri dişlerine kurban olduğum,sarı saçlarındaki röflelerine yandığım.Ailenin kinini 1000 yıl içinde taşımak,1000 yıl sonunda karşılaştığın acımasız vampire karşı her şeyini hatta canını bile ortaya koymak.,dünyanın az da olsa bu pislikten kurtulmasını sağlamak.Nasıl bir varlıksın sen ey Eric,anlat bize.

Velhasıl Eric e karşı yaptığım kompliman başlangıcından sonra gelelim bu bölümün  (3x11) başlangıcına.
Ayrık dişli hanım kızımız Sookie,Eric'in içinde bıraktığı şüpheleri doğrulatmak için Fantagsia ya gitmiştir.Ericle bir iki yiyişmeden sonra cevapları alacağını ummaktadır.Fakat Eric aklına Pam'in de girmesiyle Sookie ye bırakmak yerine bodruma kilitlemiştir.Sookie her zaman ki çirkinliğyle haykırmaktadır ; '' I hate you Eric,I hate you !!!!! ''

Asil ama içten pazarlıklı vampirimiz esas oğlan Bill ise sevdiceğinin çıkardığı haykırışları hissetmiş ve Fantagsia ya onu kurtarmak üzere yol almıştır.Karşısına  çıkan pembe vampir Pam Sookie yi aramasına izin verecek midir peki ? Heçç sanmam.Bizdeki biber gazı spreyinin vampirlerdeki karşılığı olan gümüş suyu spreyi ile Bill'i bir süreliğine durdurmuştur.

Aşağıda ise işler iyi gitmektedir tam o sırada.Eric'in seks oyuncağı Estonyalı dansçı (şu an ismini hatıurlayamadım) Eric' uyuz olduğu için Sookie nin serbest kalmasına yardım eder.Bill 'i kurtaran o eller Pam'i gümüş ile bağlar.-Pam'e kalkan eller kırılsın ulan duydunuz mu !!! Ben böyle tatlı başka bir vampir daha görmedim şu ahir tv hayatımda.Dokunmayın hatuna.-

Dizinin vazgeçilmez adamı,rengi her şeyi LaFayette ise sevgilisi Jesus ile ''V'' suyu eşliğinde enteresan mekanlara aylık uçuşunu yapmaktadır.(Çok güzel sahneler olmuş ayrıca,izlerken ben bile büyülendim.Eline sağlık Alancığımın) Fakat bu Jesus da bir gariplik var arkadaş.Yılan gözlü adam,soyuda cadı dolu zaten.Bir sonraki bölümün promosundan anlaşılacak üzere büyücü olması kuvvetle muhtemel.LaFayattenin kaçık anası sölüyordu habire ''Coming,coming'' diye.La La da bir güzel şutladı yılan gözlü Jesus u evinden.

George Bush kılıklı Jason da sevgilisi Crystal'ı panter şeklinde görmüştür sonunda.''OH ! Mama!'' Hala ne şaşıryorsun aa eblek sanki etrafında normal insanlar var hep,varsın bu da panter olsun.Ne farkeder.Etrafta mal mal dolaşacağına al şu kızı yanına da rahat ettir azıcık.Çakma polis havalarında dolaşmakla olmuyor öyle.Sookie yi arayacakmış,hadi ordan kardeşinin başına neler geldi de bi bok bildiğin yoktu senin.Şimdi mi kıymetli oldu ?

True Blood'un en sevimli,masum aşıkları Hoyt ve Jessica yaklaşık 1 sezon aradan sonra kavuşabildiler sonunda.Hee gerçi Jessica Hoyt a biraz fazla kaçıyor ama olsun Hoyt ta efendi çocuk.Habire seni seviyorum seni seviyorum dünya umrumda değil diyen Hoyt a karşılık  ben çok kötü biriyim seni hak etmiyorum,ayrı dünyaların insanlarıyız,senin sevdiğin işte böle lanet,pislik biri diyen Yeşilçam dan fırlamış bir Jessica vardı huzurlarımızda.Yavrucum sen bir vampirsin yapacak bişi yok tabii ki öldüreceksin doğan böyle.Hoyt bilmiyor mu sanki vampirlerin böyle olduğunu.Ama adam seviyor gel beni ısır benim kanımı iç dedi şakkadanak.Yumul Jessica dişine kuvvet.

Ardından bu sezon benim Franklin Mott dan sonraki favori karakterim Russel Eddington ile karşılaştık.Bayılıyorum bu adama.Tam anlamıyla bir pislik ama mizah yönü çok gelişmiş yaşadığı 3000 yıl boyunca.Elinde Eric'in öldürdüğü sevgilisi Talbot'un parçalarının bulunduğu kristal kasesiyle beraber ordan oraya dolaşıp birbirine katıyor.Özellikle geçen bölümdeki  ''Hava durumuyla devam ediyoruz.Tiffany ?? '' repliğiyle beni benden almıştı.Gülmekten yarılmıştım.
Eric Talbot'u neden öldürdüğünü itiraf etti.Ve Sookieyi koz olarak sundu Russell a.Gün ışığına çıkmayı vaad ediyordu bu çılgın vampire.Tamamdır cevabının ardından düştüler yola Sookiye yakalamaya.

Araba da yolculuk eden çiftimiz Sookieehhh ve Biellllll de normal hayatımız olaydı triplerindeler.Yok bahçemiz olurdu içinde sebze yetiştiridik yok örtmen olurdum,evlenirdik bıdı bıdı.Bi gidin ya.
Şak diye nasıl da durdu arabanızı Russell ama hahaha.

Vampirler cephesinde bunlar yaşanırken Merlotte's semalarında da işler garipleşmişti.Kızıl güzel Arlene Rene de olan çocuğunu düşürmeye çalışıyordu.Şeytan dünyaya getirmek istemiyordum diyor sürekli.Ama illaçocuk babasına benzeyecek diye bir şey mi var anlamıyorum.Belki iyi biri olacak.Bu çifte standart değilde nedir yani.Bar da çalışan yeni garson da bariz büyücü ya da cadı.Önümüzdeki sezon etkin bir rol bekliyorum ondan.

Ama şu Terry ne iyi adamdır yahu.Bildiğin kanatsız melek,üstelik taş gibi de.Arlene i deli gibi seviyor,çocukları sahipleniyor,kendinden olmayan bir çocuğu büyütmek için bile can atıyor.İşini gık demeden yapıyor,herkese iyi davranıyor.
Ey Sam piçi nasıl bağırırsın sen bu melek adama,savaştan çıkmış deli herif diye.Kendine bak eziklerin şahı.Böyle etrafı yıkıp dökerek,ona buna çemkirerek saygı kazanılmaz.Amelesin amele olarak kalacaksın.O kuş beyinli mal kardeşini de al defol git buralardan.Anca Tara gibi tipsizle yatarsın zaten.Sana da o yakışır.Tara da ayrı bir kevaşe yatacak adam kalmadı ya hemen atladı Sam'e ''hadi sik beni .'' diye.Maymundan farkın yok be,gece görsem korkarım.Şu kuzenin LaFayette'nin tırnağının ucu bile olamazsın.Git Andy i korkut anca sen.

Neyse kızgınlığımı döktükten sonra gelelim muhteşem dörtlüye.Russell,Eric,Sookie ve Bill Fantagsia ya gitmişlerdir sonunda.Pam onları bekler.Ama Eric'in bir planı vardır ve bir şekilde anlatmıştır bunu Bill'e.Yanlız anlamadığım bir nokta var.Bu vampirlerin işitme duyuları çok gelişmemiş midir özellikle de Russell gibi yaşlı bir vampirin.Bunlar dışarıda konuşurken nasıl duymamış olsun ki konuştuklarını,enteresan.

Russell Eric'e ilk onun denemesini söyler.Eric kabul eder.Hee bir de o sırada rol icabıyla Bill Sookieyi satışlardadır.Sookie kudurur başlar bağırmaya en çirkin haliyle gene ''I hate you,I hate all ! ''

Eric de Russell da Sookie yi ısırırlar.İlk Eric çıkacaktır gün ışığına.Pam yavrum nasıl da ağlıyordu öyle,atası gidecek sonuçta her şeyi farkında.Ne güzel de teselli etti vampirlerin vikingi onu ''Seni duygusuzken daha çok seviyorum biliyorsun Pam,ağlama.''Bir de alnında öpüverir.

Artık dışarı çıkış vakti gelmiştir.Bir kaç adım bişi olmaz.Kameralara kandıktan sonra Russell da çıkar günışığına.''Yıllarca süren gecelerden sonra bunu da gördüm,bir çocuk kadar mutluyum.'' (Acıdım adama bi an,yazık)

Bill de arkada zırlar,bırak da Sookieye kan vereyim ölecek ölecek diye.Dur be ! Pam yavrumun atası gidiyor orda senin koca ağızlı tipsiz Sookieni mi düşünecek.

En sonunda Eric'in yanmış yüzü döner ve Russellı kendine kelepçeler.Artık birlikte öleceklerdir.Russella orda da bi yarıldım '' You traitor.Fucking madmen. '' cümlesiyle.(Her sene Mad Men e ödül veren emmy jürisine gitsin bu cümle.)

Bakalım haftaya sezon finalinde neler olacak.Meraklardayız.Bitmese hep yayınlansa deyip üstün bir bencillik olayına girmek istiyorum,ama yapmayacağım.Haftaya sezon finali yazısıyla görüşmek üzere. :)





3 yorum:

Adsız dedi ki...

Tara kısmında öldüm gülmekten :D
en sevdiğim dizilerin belki de en başında geliyor True Blood her bölümü ayrı güzel,heyecanlı, aksiyonlu ahh birde o Eric yokmu o aklımı başımdan alan ..Ericccc ısır beni ısır beniiiii

@Rapunzel

Unknown dedi ki...

Koptum yorumuna çitorim ahhahah :)
Her zaman içimde yeri olacak dizilerden biridir True Blood.Benim bir teorim ise Eric i Godric ' in ruhu kurtaracak diyom ben..Hani promo video da görünce heyecan yaptım baya biii :)
Ulen Sookie 'yi Mcnamara/ Troy a bi yollasak insana benzetebilirler mi acabaaa heuhehue
Merakla sezon finalini beklemekteyim :)

Yazına bayıldım tebrikler çitorimcimcimcim

Kuzey Güney dedi ki...

thanks good post.. good blog...

Kuzey Güney