Sayfalar

16 Ağustos 2010 Pazartesi

PRİNÇ


Geçen yıllarda internet üzerinde dalga dalga yayınlan Lost Bilgisayarı ile eğleniyorduk.Lost ile birlikte onu da kaybettik.Bu günlerde ise Lost Bilgisayarı nın yaratıcısı Evliya Çelebi den yeni bir yapım geldi.PRİNÇ.

Fringe,X-Files,Warehouse 13 gibi dizileri alıp birleştirin üstüne klişelerden oluşturulmuş bir sos ekleyin.Parodinin bini bin para.

Ben izledim,çok beğendim.Bizim Arka Sokaklar,Çocuklar Duymasın vs. gibi dizilerinde işin içine girdiği sevimli bir yapım.İnternet üzerinden takip edebilirsiniz.

15 Ağustos da ilk bölümü yayınlandı,birizleyin bakalım ,neler düşüneceksiniz ? :)

Prinç - 1. Bölüm (Pilot) from Evliya Çelebi on Vimeo.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ohaa koptum yaa mükemmel bi video :D:D
şeymaa boz.

hülya dedi ki...

bende izledim cok begendim ya süper yapmıslar