Sayfalar

8 Ağustos 2010 Pazar

Tutuşkanla Yapışkan

        (Sınav stresiyle harmanlanmış dizisever bir beynin çıkardığı garip sesler)

Gene gecenin bilmem kaçı.Benim ayık,dünyanın komada olduğu saatler.Yarın sınav varmış iş varmış güç varmış haydi şenlik varmış temalarına karşın,aman yahu koy göte rahvan gitsin temasını benimsemiş aklım ve habire ah be Christianlarımı bir görsem ama buna rağmen ders çalışmam lazım diyen benliğim devreye girmiş.Birbirlerine karşı amansız bir mücadele içindeler farketmeselerde.

Yanında ya notlar alıp baksana şaşkın !

-İstemiyorum işte,Lost izleyeceğim ben Desmond bro gelebilirmiş bu bölüm.İzlemeden yatmam.Ayrıca fare yiyen uzaylılarda aylar sonra dönüş yaptı onlarada bakıcam.

Yarın sabah ne yapacaksın peki ? Kağıda Des bronla,bronzlaşmış yeni model uzaylılarını mı yazacaksın.Sorumluluk öğren biraz uleyn.

-Yazıcam tabi beğenmeyen beğenmesin bi kere ben buyum.Des bromu yazıcam,Anna yı yazıcam hatta ve hatta tutup sevişgen Melrose Place ahalisini yazıcam.Hocada anlayacak hem sosyal psikoloji neymiş.
Kaybol başımdan,deetttt yapıştın iyicene!

İyilik de yaramıyor sana.Rüyanda kendini Spartacus e karşı arenada gör inşallah.Gebermeyesice.Ben gidiyorum.
Sabaha napıcam ben diye tutuş kal öyle !



Hiç yorum yok: